Zondag een mooie carnavalsviering in de kerk St Jans Onthoofding te Loon op Zand.
De viering werd opgeluisterd door het dameskoor St. Jan, Vitamine C en de hofkapel Nooit Gedagt.
Nog altijd belooft men een worst aan de heilige Clara om goed weer te krijgen en alles goed te laten verlopen.
Pastoor Luijckx preekte voor deze gelegenheid vanaf de preekstoel.
De preek was geheel op rijm en bij de tijd.
Pastoor Luijckx eindigde de viering met:
Is het nu tijdens carnaval zon, koud of regen, jullie krijgen allemaal de zegen.
Het was een sfeervolle viering en na afloop was er koffie met worstenbrood die door de plaatselijke bakker was gesponsord.


